schody do nieba ;) mojego :D

schody do nieba ;) mojego :D

kolejne >

biankaa

biankaa

archiwum

ulubieni

+ dodaj do
ulubionych

[?]

szczepan24

szczepan24 2008-01-13

to nieb to łózko haha czworonozny przyjaciel<lol2>

zebe40

zebe40 2008-01-13

...Witaj serdecznie :) dawno tu nie byłem,tyle nowościiii super fotki...zapraszam do obejrzenia moich fotek...pozdrawiam cieplutko :)...

anja17

anja17 2008-01-13

ja tez ;).

zebe40

zebe40 2008-01-13

...Ło mamusiu to muszę się mieć na baczności jeśli chodzi o to...oj nie chciałbym obudzić się z wrzaskiem z doniczkami i kwiatami na sobie ;)))) a tak na poważnie to współczuję Ci i wierzę że mało zawału nie dostałaś...pozdrawiam i miłego wieczoru życzę :)...

tygrus1

tygrus1 2008-01-15

jak widac na zdjeciu to raczej nic nie zjadl...

luna19

luna19 2008-01-16

haha....faktycznie może sie skojarzyć..... ale to tylko zwinięty listek ...:-))

kika2

kika2 2008-01-16

super fotka pozdrawiam

zahir

zahir 2008-01-16

rzadko kto z twarzy wydaje się sympatyczny a zarazem 'normalny'.. a Ty jesteś w ich grupie :)

kurcze.. to ja mam aż o 10cm za dużą stopę!! <beczy> ;)

zahir

zahir 2008-01-16

hehe.. no to może kiedyś wyrwę kogoś na stopę :D kto wie :))

kocyk1

kocyk1 2008-01-17

hehe :) w niedalekiej przyszlosci chce sobie kupic BMW i będzie to BMW E38 :)

mimi123

mimi123 2008-02-06

fajna focia :)

zuza55

zuza55 2008-02-22

I fajnie mieć gdzieś swoje niebo,,,,pozdrawiam i miłego dnia:))

dodaj komentarz

kolejne >