[24707179]

https://brown444.cafe24.com/swisha/a2-0322.swf


od kimeraj
Zasady biurokratyczne:
1. Nie myśl ! A jeżeli już pomyślałeś to,
2. Nie mów ! Ale jeżeli już powiedziałeś to,
3. Nie pisz ! Jeżeli już napisałeś to,
4. Nie podpisuj ! A jak podpisałeś, no to się potem nie dziw.

Prawo Tertila :
Sprawa raz odłożona, dalej odkłada się sama. Zaniknie.

Prawo Clyde'a:
Im dłużej zwlekasz z tym co masz do zrobienia, tym większa szansa, że ktoś cię wyręczy.

Zasada Larsona:
Dokonaj czegoś niemożliwego, a szef zaliczy to do Twoich obowiązków.

Prawo Phillipa:
Łatwe do przeprowadzenia są tylko zmiany na gorsze.

Prawo Woltrskiego:
Praca w zespole polega na tym, że przez połowę czasu trzeba tłumaczyć innym, że są w błędzie.

Prawo Owena:
a. Jeśli jesteś dobry, to cała robota zwali się na ciebie
b. Jeśli jesteś naprawdę dobry, to nie dopuścisz do tego.

Pułapka:
Żaden szef nie będzie trzymał pracownika, który ma zawsze rację.

Prawo Menckensa:
- Ci co umieją - robią, ci co nie umieją - uczą.

Obserwacja Jonesa:
- Przyjaciele przychodzą i odchodzą, wrogowie się akumulują.

Prawo Jonesa:
- Człowiek, który uśmiecha się gdy sprawy idą źle, myśli o człowieku, na którego można zwalić winę.

Prawo Wienera:
- Wszystko jest możliwe do zrobienia dla osoby, która nie musi tego robić.

Prawo Ruby'ego:
- Prawdopodobieństwo spotkania osoby znajomej wzrasta kiedy znajdujemy się w towarzystwie osoby, z którą nie chcemy, by nas widziano.

(komentarze wyłączone)