colla

colla 2010-11-27

mogłabyś w końcu przestać zrzynać ode mnie?? nawet czcionkę do podpisu masz taką samą jak ja. odgapiasz opisy tylko nieco je przerabiając... wstydziłabyś się :/

efciak

efciak 2010-11-28

A może to Ty ściągasz ze mnie?? Oryginalność w kwestii tworzenia biżuterii to dosyć drażliwe pojęcie... Granice trudne do określenia i bądźmy realistkami jeśli się dobrze przyjrzeć i wnikliwie przeanalizować, elementy zarówno Twoich prac jak i moich podejrzewam pojawiły się już kiedyś w zasobach internetowach. Podziwiam Twój dekupaż i tutaj jesteś dla mnie niedoścignionym wzorem - pozostałe MOJE prace powstają pod wpływem chwili :) i wybacz :) ale pracująć zawodowo, wychowując dziecko i zajmując się swoim hobby nie mam na tyle czasu by wczytywać się w treści czyichkolwiek komentarzy a tym bardziej je powielać :)
A czcionka :) ładna :) po wnikliwej analizie potwierdzam, że faktycznie podobna :) ale czy zerżnięta?? :) widać mamy podobny gust.

colla

colla 2010-11-28

Czy ja coś pisałam o podobnej biżuterii?? czytaj ze zrozumieniem... jakiś czas temu miałaś inną czcionkę, teraz masz IDENTYCZNĄ jak ja, nie podobną, identyczną! co się nagle stało, że zmieniłaś? zobaczyła s u mnie? opisy robisz bardzo podobne do moich i nie udawaj głupiej, wiem że odgapiasz ode mnie, stwierdzam to głównie na przykładzie opisu broszek - tekst 'szyte a nie klejone' jest mój, nikt wcześniej tak nie opisywał :/ pamiętam jak kiedyś wypytywałaś mnie o różne materiały skąd mam itd. więc wiem, że pewne rzeczy zrzynasz ode mnie, nie udawaj że nie i śmieszne jest to tym bardziej, że na blogu piszesz o prawach autorskich i ich poszanowaniu.... że opisy i zdjęcia są Twoją własnością :/ żal

efciak

efciak 2010-11-28

tak mi się nasunęło na temat TEORII SPISKU :) wiesz moja droga, opisanie ATUTU broszki, nie jest powieleniem czyichś słów, nawet jeśli może to brzmieć podobnie :). Tak samo wybór czcionki metodą prób i błędów. Początkowe były fajne :) ale ta jest fajniejsza :) nie zrezgnuję z niej tylko dlatego, że przypadkiem ktoś ma taką samą :) i już.
Na temat materiałów :) Nie przypomninam sobie abyśmy KIEDYKOLWIEK wymieniły JAKĄKOLWIEK korespondencję na ten temat!
Zresztą testy na materiałach nadających się/lub nie na na brochy kwiatowe były robione w zaprzyjaźnionej pracowni krawieckiej :) z którą na pewno nie masz nic wspólnego :)
Za dużo w Tobie pychy i pewności, że wszyscy pragną ściągać od Ciebie. Myślę że przydałaby Ci się odrobina dystansu do siebie i do świata :)
Pozdrawiam :)

colla

colla 2010-11-28

Nie wszyscy a jedynie TY... szkoda, że nie potrafisz się przyznać do tego... tak się składa, że w tym przypadku nie ma "przypadku", dobrze wiem że mnie naśladujesz i otwarcie mówię, że mi się to nie podoba!

colla

colla 2010-11-28

OK sorry to nie byłaś Ty w kwestii materiałów, co nie zmienia faktu, że opisy ściągasz ode mnie i nie tłumacz się wychowywaniem dziecka, że nie masz na to czasu, to tylko potwierdza, że nie masz czasu wymyślać własnych opisów :/ kilka innych rzeczy też ściągnęłaś ode mnie i chociaż nie wypieraj się głupio :/

efciak

efciak 2010-11-28

Colla dziecko drogie, czepiasz się przypadkowo dobranej czcionki z bezpłatnego ogólnodostępnego programu do edycji grafiki :) i dwóch, przepraszam TRZECH słów :) to mi zakrawa na paranoję :) Szanujmy swoją pracę :) prawa autorskie :) twórzmy po swojemu, ale nie doszukujmy się OBSESYJNIE plagiatów :) I zanim kogokolwiek o cokolwiek bezpodstawnie oskarżysz przemyśl to dokładnie, zwłaszcza jeśli nie masz racji :) Twój egocentryzm jest wprost porażający! Podziwiam, że masz CZAS na doszukiwanie się ściągactwa w cudzych blogach.? Łatwiej jest wymyśleć coś samemu niż szperać w internecie w poszukiwaniu gotowych rozwiązań tudzież opisów. Rozumiem, że chęć oczernienia konkurencji ma wpłynąć na Twoją pozycję? Ranking?
Na koniec dodam, że przykro mi, że masz takie odczucia... ale jest to Twoje SUBIEKTYWNE zdanie! Nie mam zamiaru kontynuować bezzensownych sporów :)

colla

colla 2010-11-28

Pfff pani dorosła :) nie rozśmieszaj mnie! nie musisz mnie przepraszać, wystarczy mi jak nie będziesz więcej ode mnie zrzynać! tyle w temacie...

efciak

efciak 2010-11-28

Colla>> starasz się coś mi udowodnić ale nie wiesz do końca co; chcesz mi coś przypomnieć ale okazuje się, że to nie ja... Próbujesz mi udowodnić ściągactwo bo coś Ci się WYDAJE :) Natomiast przeciwstawiam Ci swoje zdanie :) którego jestem PEWNA :) Coś tam sugerujesz o nawiązaniach i zapożyczeniach... ale przyjrzyj się sobie: nazwę bloga wzorowałaś na czym?? Na manufakturze - łódzkim centrum handlowym, manufakturze czekolady, manufakturze zdrowia czy manufakturze urody?? Seria skarby ziemi wzorowana była na naszyjniku kolory ziemi?? zgadza się jeden wyraz!! Ale nie szkodzi, nie żywię urazy ;) Analizując wszystko w ten sposób nigdzie nie dojdziesz :) Bo w pewnym stopniu powtórzenia i podobieństwa są czymś z czym powinniśmy się liczyć i to akceptować. Tworząc biżuterię, z ogólnodostępnych półfabrykatów trzeba mieć na uwadze, że ktoś może wpaść na podobny pomysł. Myślę, ze co druga osoba tworząca biżutki na bazie Svarowskiego mogł...

colla

colla 2010-11-28

Nie wkurzaj mnie i przyznaj w końcu, że bezczelnie zrzynasz ode mnie! nie chodzi mi o wzory biżuterii, bo i tak każdy ma inną rękę i zawsze wyjdzie trochę inaczej, chodzi mi o zerżnięcie opisu broszek i o podglądanie mnie, a potem nagle ta sama czcionka... termin "manufaktura" coś znaczy, odwiedź ciocię wikipedię to się dowiesz :] jesteś bezczelna i próbujesz odwracać kota ogonem, nie zauważyłam tego skopiowanego opisu broszek wczoraj, ale już dawno! nic się nie odzywałam, ale teraz zaczynasz przeginać :/ nagle zmiana czcionki ciekawe czemu akurat znów podglądnięta u mnie! znajdź sobie inny obiekt westchnień :/

efciak

efciak 2010-11-28

Reasumując: o ściągactwie ma znaczyć czcionka i 3 słowa :) gratuluję fantazji :)

colla

colla 2010-11-28

A ja gratuluję bezczelności...

efciak

efciak 2010-11-29

To nie bezczelność tylko pewność siebie! Pewność swoich racji :)
Widzę, że nie zrozumiałaś aluzji, więc powoli, jeszcze raz spróbuję Ci wytłumaczyć jak bardzo błędne jest Twoje rozumowanie :) Jimmy Wales na pewno popiera Twoje zamiłowanie do korzystania z tej skarbnicy wiedzy (WIKIPEDII) a tak apropos skoro korzystasz z jej zasobów, to czy wsparłaś już jego fundację? :) jednakowoż, wracając do tematu: Twoje przypadkowe nawiązanie do wymienionych manufaktur NIE jest zapożyczeniem... rozumiem :) jest po prostu zwyżkowy trend na ten termin... I podobieństwo jest PRZYPAKIEM. Dokładnie, takim samym jak mój wybór atrakcyjnej czcionki. Niepokoi mnie jednak dziwny amok który Cię ogarnął. Od 3 miesięcy wymyśliłaś sobie nową wersję gry „znajdź różnicę” która przybrała formę „wyszukaj podobieństwa” i obsesyjnie w nią grywasz. Analizujesz każde moje zdjęcie, każdy opis bo zauważyłaś, niezamierzone podobieństwo. I zamiast wtedy wys...

efciak

efciak 2010-11-29

. I zamiast wtedy wysłać niezobowiązującą wiadomość w stylu „cześć, użyłaś 3 podobnych słów, dających zwrot zbliżony do tego którego użyłam ja. Czy możesz w oparciu o poszanowanie pewnych praw, zmienić je?” i ja to robię, bo (pomijając kwestie tego, że reanimując sklejoną broszkę pewniej osoby naszła mnie konkluzja, że szyte jest lepsze bo trwalsze i jest to niewątpliwie atut ) to, zmiana takowa to nie jest problem . Język polski jest elastyczny i daje nam mnóstwo innych możliwości wyrażenia tej samej racji. Natomiast Ty pozwalasz by zawładnęła Tobą nienaturalna złość tocząca Cię od środka. Czatujesz, analizujesz, sprawdzasz, doszukujesz się plagiatów by na koniec wpaść z nic nie wnoszącą awanturą! Mało tego, nie dość, że chcesz mi udowodnić coś dziwnego to jeszcze NIE MASZ RACJI !!! Twoje przerośnięte ego nie pozwala Ci tego zrozumieć! Nie wiem, masz jakiś kompleks na moim punkcie? Ale to przestaje być śmieszne...

colla

colla 2010-11-29

łohohoh ale wywód :D że też ci się chciało :D szkoda tylko, że zaraz po tym jak zobaczyłaś u mnie broszki i skomentowałaś jakie one nie są piękne, zaczęłaś również je robić, ale mniejsza o to, bo takie broszki robi full ludzi ... zerżnęłaś mój opis! NIKT powtarzam NIKT poza mną nie pisał NIGDZIE że broszki są szyte! albo było to dla nich oczywiste, albo nie chcieli "zdradzać" techniki! a ty na bezczelnego zerżnęłaś MÓJ opis, a teraz zabawiasz się w psychologa zamiast się po prostu przyznać i przestać więcej to robić!

colla

colla 2010-11-29

i skąd ci się w ogóle wzięło, że analizuję jakieś twoje zdjęcia? "dziecko drogie" zauważyłam jedynie zerżnięty opis broszek, teraz czcionka... nie sądzę, żeby to był całkiem przypadek a Ty na bezczelnego nie potrafisz się do tego przyznać :/ cóż, nie dziwi mnie to wcale....

efciak

efciak 2010-11-29

Przesadzasz i na siłę próbujesz coś mi wmówić :) Colla - opamiętaj się! Dopiero Twoje wyssane z palca zarzuty odnośnie ściągania, zwróciły moją uwage na to, że wybrałyśmy, powtarzam: wybrałyśmy (nie ściągnęłyśmy) taką samą czcionkę. Na moim blogu wystosowałam odpowiednie oświadczenie. Przeczytaj ze zrozumieniem!

emmi1

emmi1 2010-11-29

Efciak :) Dobrym rozwiązaniem często jest ustawienie sobie komentarza po zaakceptowaniu przez Ciebie :)

efciak

efciak 2010-11-29

Jak powiedziałaś tak zrobiłam :) dzięki :) buziaki dla Ciebie :)

jan07

jan07 2010-11-29

O mamo dziewczyny nie macie o co się kłócić?? Dajcie spokój... ściąga, nie ściąga.. Co za różnica jaka czcionka, jaki kolor, jakie słowo!! Potencjalnie nie traficie na tych samych klientów!!

grazia7

grazia7 2010-11-30

no to żeście sobie "pogadały" ;)) trzymaj się :)

dodaj komentarz

kolejne >