SAmochód:D

SAmochód:D

Kto chce sie przejechac????/

kolejne >

ewelinka13

ewelinka13

archiwum

ulubieni

+ dodaj do
ulubionych

[?]

montus

montus 2007-09-23

ale bryka!! ile kosztowala? noramlnie chyba mnie bedzie stac!!! xDXDXD

tomek33

tomek33 2007-09-23

BRYM BRYM...............

klaart

klaart 2007-09-23

ale śliczne autko...gdzie takie można zobaczyć?cudoooo:)

tola75

tola75 2007-09-23

Fajne auto..

czmonika

czmonika 2007-09-23

super autko tylko mnie zastanawia ile pali na setke:) i czy fotelik dziecięcy jest gdzie wstawić:)pozdro

grazyn

grazyn 2007-09-23

nie powtażalne

linka

linka 2007-09-30

fajny samochodzik!

mari94

mari94 2008-01-03

A to czemu ja nie wiedziałam że ty masz takie autko???:)) Niedługo wpadnę się przejechać :) Pozdrawiam :* :* :* :))

adusik

adusik 2008-01-05

kul

marcia7

marcia7 2008-03-29

cool autko:)pozdro:)

ewelinka13

ewelinka13 2008-06-10

jola przeciez jezdziłas juz:D:D

dodaj komentarz

kolejne >

X

Serwis garnek.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies