16.02.2013. Warszawa Wschodnia. Kible podstawiają się na pociąg KM „” do Radomia. Skład od Warszawy Wschodniej do Warszawy Zachodniej pojedzie „pod prąd” w związku z remontem płyt (na p.o. Warszawa Śródmieście) w torze na linii średnicowej podmiejskiej w Warszawie (tor w kierunku Warszawy Zachodniej).
piwolub 2013-02-16
Zardzewiały trypel do Radomia podjechał, a tymczasem Holendrzy testują w Dubaju to http://www.youtube.com/watch?v=yS7idJnIbVA
Polska to jednak totalna wiocha.......
piwolub 2013-02-16
@ficek......z całym szacunkiem dla Ciebie, przejedż się kiedyś do Francji lub Niemiec i zobacz jaki tam jest tabor i z jakimi prędkościami się przemieszcza ! 1991r powiadasz :)))) Polska to totalny syf. I co z tego, że mamy Husarza, kiedy z Wa-wy do Gdańska jedzie się najszybciej w 4h49min, gdzie trasa liczy tylko 446km !!! Kolego.....bez jaj :))
pozd
ficek 2013-02-16
Wiem, ale u nas w kraju nie ma potrzeby kupowania taboru z V/max. 300 km/h. U nas wystarczy żeby większość linii miała ze 160km/h (CMK, E20, E30 i E65 (Warszawa-Gdańsk) niech mają z 200-250km/h (tyle samo tabor).
piwolub 2013-02-16
Ależ oczywiście ! Tylko jakoś realizacji tych planów nie widać. Średnia prędkość polskiej kolei jest żenująca. 100 lat za Francuzami i Chińczykami jesteśmy. O Shinkansen nawet nie wspominam :)