EN97-009, 006 i EN94-23+16

EN97-009, 006 i EN94-23+16

03.04.2015. Grodzisk Mazowiecki. Pokemony i WuKaDki stoją na terenie lokomotywowni WKD.

mati05

mati05 2015-04-03

Ładne ujęcie :)

kolej

kolej 2015-04-05

Zawsze chciałem, tymi EN94 się przejechać... do kiedy mają służyć ?
Bo nie wiem czy dobrze ale obiło mi się coś o ucho, że kurcze.. chcą je no wiesz..

ficek

ficek 2015-04-05

Planowo mają jeździć do czasu dostarczenia pierwszego nowego składu z NEWAG-u (obecnie zakładany termin to I kwartał 2016r.). Z tym że do tego czasu mało jednostek zostanie sprawnych. Będą wycofywane w takiej kolejności w 2015r.:
EN94-33 - kwiecień 2015r.
EN94-15 - lipiec 2015r.
EN94-32 - październik 2015r.
EN94-34 - grudzień 2015r.
W tym roku NR mają przejść jeszcze 17 i 26.
Reszta jednostek (EN94-04 (obecnie oczekuję na NR i raczej ją przejdzie), 08,16,23,25,35,39,40) ma świadectwa do 2016r.

zajkos

zajkos 2015-04-07

Co Ty za głupoty gadasz? Skąd Ty takie brednie bierzesz?! Po cholere ludzi w błąd wprowadzasz? Ostatnią jednostką która przeszła naprawę rewizyjną jest EN94-23, z rewizją ukończoną 31.07.2014. Od tamtej pory ŻADNA jednostka EN94 nie przeszłą naprawy rewizyjnej. EN94-25 i 40 mają tylko przedłużone świadectwa dopuszczenia do ruchu, przeszły PD i tyle. Żadna jednostka nie czeka na rewizji, takowe już się nie będę NIGDY odbywać.

kolej

kolej 2015-04-07

Kurcze... to już sam nie wiem :P
Bo jak mają odroczoną rewizje, te, które jeszcze się ostały, to mam mało czasu :O

A tu wyżej dwie odmienne opinie w temacie i bum :P
Prawda jest pewnie po środku:)

ficek

ficek 2015-04-07

*zajkos to dziwne co Opowiadasz, ale mamy wolność słowa. Zaś informacje te mam od pracowników którzy znają się na tym co robią i przekazują mi rzetelne informacje. Co do EN94-25 i 40 to przeszły one P4 bez malowania (czyli jakby P3, ale jednak w papierach jest P4).
*kolej spokojnie, EN94 jeszcze bez ok. rok będą na pewno jeździć (jeśli by nawet jakieś jednostki miały mieć przedłużone świadectwa to tylko EN94-25 i 40 bo im teraz wypadły P4, a jest jeszcze kilka jednostek co mają świadectwa ważne na 2016r.). Fakt że w ruchu będzie ich coraz mniej, ale jednak w przyszłym roku kilka sztuk jeszcze na pewno będzie mogła jeździć.

zajkos

zajkos 2015-04-07

Żadna jednostka po EN94-23 nie przeszła rewizji - to nie podlega żadnej dyskusji. Mam dostęp do papierów poszczególnych jednostek za sprawą papierów od bardzo bliskiego znajomego maszynisty (chyba nie muszę mówić którego, wiadomo o kogo chodzi). EN94-25 i 40 przeszły PD i przedłużono im świadectwa dopuszczenia do ruchu - wyjątkowa sytuacja która powstała na skutek problemów z EN97. Wszystkie odstawione obecnie EN94 oczekują naprawy głównej a nie rewizyjnej. Możliwe, że któraś jeszcze podzieli los 25 i 40 i zostanie jej przedłużone świadectwo dopuszczenia do ruchu, lecz o żadnych rewizjach nie ma już mowy - po prostu się nie opłaca robić tego na tak krótki czas.

ficek

ficek 2015-04-07

Ja mam info z działu eksploatacji więc źródło też nie najgorsze. Nie mniej w tym roku jeszcze dwie jednostki mają przejść P4 bądź te P3 wydłużające świadectwa. A czy tak będzie przyszłość pokaże.

dodaj komentarz

kolejne >