:-)))

:-)))

dodane na fotoforum:

kolejne >

jankewa

jankewa

archiwum

ulubieni

+ dodaj do
ulubionych

[?]

joasik

joasik 2007-09-30

dzięki za odwoedzinki.fajne fotki.pozdrawiam:)

syl79

syl79 2007-09-30

super te nowe fotki :)))pozdrawiamy

jolamr

jolamr 2007-09-30

ładne to niebo, dzięki za koment do moich zdjęć... a dawno tam byłaś???

syl79

syl79 2007-09-30

dzieki za komcio do naszych zdjec:)))
pozdrawiamy

syl79

syl79 2007-09-30

no wlasnie masz racje :))ciesze sie z tego ze moge miec dzieci i ze nie mam problemow:))chociaz z starsza to roznie bywa ale coz zycie jest okrotne i wredne ale cieszmy sie tym co ammay inni moga miec jeszce gorzej:)))pozdarwaimy

dodaj komentarz

kolejne >

X

Serwis garnek.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies