Wycieczka Klasowa ;D

Wreszcie pokonałam mojego lenia (co wynika chyba z większej ilości wolnego czasu ;]) i zmogłam się na wrzucenie zdjęć z wycieczki klasowej, która odbyła się już chyba jakiś miesiąc temu ;DD.
A więc ....
20 maja o godzinie 6:50 mieliśmy się wstawić na przystanek przed szkołą. Około 20 minut później z pewną awarią (przez którą nie pojechalibyśmy) i drobnym spóźnieniem przyjechał po nas autobus, którym wyruszyliśmy na "podbój" Ojcowskiego Parku Narodowego. Około 2 godziny spędziliśmy w autobusie, słuchając disco polo " suknie kolorowe" (https://www.youtube.com/watch?v=hNCZf16SJHQ). Już wtedy pojawił się hit wycieczki czyli właśnie ta piosenka ... ;D Dookoła roztańczony tłuuuum ;D Oj tak to było to xD. No nic kontynuując, autobus zostawił nas na jakiejś ulicy, którą musieliśmy pokonać aby dotrzeć do znaku widniejącego na zdjęciu ;P Weszliśmy do lasu, a następnie udaliśmy się w kierunku Jaskini Łokietka. Wysłuchaliśmy legendy i zwiedziliśmy jaskinię, z której niestety nie mam zdjęć ponieważ był zakaz fotografowania ... ;/ . Następnie znów przeszliśmy szlakiem aż do Bramy Krakowskiej. Jak zwykle zdjęcia itp. Pragnę podkreślić, że widok niezapomniany. Doczołgaliśmy się do Źródełka Miłości gdzie zrobiliśmy dłuższy postój ;D. Po wypoczynku, spacer malowniczą doliną Prądnika. Następnie chyba wyczyn potrzebując najwięcej energii, uwagi i sprytu, a mianowicie wdrapanie się na skałę ścieżką będącą w pionie ... ;D Ale daliśmy radę ;)) Zejście z tej skarpy zajęło nam chyba więcej czasu niż wdrapanie się na nią ale to nic ;> Doszliśmy do dziedzińca położonego u podnóża Ruin Zamku Królewskiego na Złotej Górze w Ojcowie. Tam mieliśmy godzinkę dla siebie i zwiedziliśmy Centrum Edukacyjno-Muzealne. Polecam, na prawdę warto. I finalizacją naszego wyjazdu było odwiedzenie Ruin Zamku Królewskiego na Złotej Górze. Reprezentuje się rewelacyjnie. Widoki z niego są fantastyczne. I ostatni etap czyli podróż do domu ;D W autobusie jak to w autobusie śmiechowo. ;) Dużo przejęzyczeń, kawałów, piosenek ;D I nasz "duet", w którym brało udział chyba 5 osób " W aucie" xDD. Było na prawdę rewelacyjnie ;D :) Oby kolejne wycieczki były równie udane co ta :)

Nie wiem kto to przeczyta, ale podziwiam tych, którzy nie poddadzą widząc moje błędy stylistyczne itp xDD.

P.S : Czekają Was jeszcze zdjęcia z Międzyzdrojów ! ;)

doowa

doowa 2011-06-19

Ważne że wycieczka się udała...pozdrawiam serdecznie:-)

doowa 2011-06-20

Szczęśliwego i radosnego nowego tygodnia życzę:)

serce02

serce02 2011-06-20

Witam☻
smacznej kawusi życze i miłego dnia...
Pozdrawiam ☻

fantazi

fantazi 2011-06-20

Atrakcyjna wycieczka - też chciałabym się w tym roku tam wybrać :)
~~ Pozdrawiam Serdecznie ~~
i miłego popołudnia życzę :)))

serce02

lasinho

lasinho 2011-06-21

fajno :)
ja też lubię wycieczki :)

martaxp

martaxp 2011-06-25

No gites, gites ;D Ja też ie mogę się zmóc do przeglądnięcia i obróbki fotek a co chwila mi ich przybywa. ;p Pozderki ;*