ja  zasze  tam  gdzie  pani

ja zasze tam gdzie pani

mamy go już dwa lata.Sam sobie nas znalazł .Błąkał się pod szpitalną izbą przyjęć.Wskoczył córce na ramię z pomiaukiwaniem ,a z jej ramienia przeszedł na mnie.Był wtedy malutkim kociakiem.miał być kilka dni i iść w dobre rece i jest już 2 lata

kolejne >

kwaczka

kwaczka

archiwum

ulubieni

+ dodaj do
ulubionych

[?]

baja7

baja7 2007-10-13

Piękny tygrysek... Tak dobrze mu z oczu patrzy... Wcale nie wierzę w jego zły charakter... to obmowa i tyle...:)

frela

frela 2007-10-14

no prosze to dlatego tak czesto wygrywasz:P) kocur podpowiada

lewek

lewek 2007-10-14

symbioza natury i techniki :)

kwaka90

kwaka90 2007-10-14

Pamiętam:)Był bardzo malutki:)I od razu wybrał sobie właścicielkę:)Potem poszedł do mamy i nie było wyjścia już był nasz:)

luciola

luciola 2007-10-16

fajnie ,ze go przygarnęliście, pewnie teraz nie wyobrażacie sobie zeby było inaczej,śliczny

ewel78

ewel78 2007-10-17

jakiegos kurczaka by pewnie upolowal w kurniku ;-))))

rawiak

rawiak 2007-10-17

A myszkę masz?

kwaczka

kwaczka 2007-10-17

jasne ,że mam,a poza tym to ten leniuch jest bardzo łowny .W górach nam zawsze przynosi swoje zdobycze.Zresztą zdarzyło mu się tez upolować wrółbelka na balkonie.Na szczęscie niósł go do mnie i wróbelek przeżył.

agata39

agata39 2007-10-19

..ja zawsze tam gdzie złe wibracje---kotek..)))

marcopl

marcopl 2007-10-19

Koty kochaja szkodliwe promieniowanie, zawsze tam wybieraja legowiska :)

aisuri

aisuri 2007-10-21

MOja Zuzia tez nas wybrala sobie sama, mieszakm w takim malym bloku(6 rodzin) i zawsze w piwnicy mieszkaja kotki maja specjalny kojec 2 i 1/2 roku temu kotka mialm 4 male byla sroga zima wiec opiekowalismy sie kotkami i mieszkaly na klatce , ktoregos dnia wszyskie 1/2 roczne maluch zniknely i po 1 dniu wrocila tylko nasza Zuzia siedzia na wycieraczce i plakala wiec wzielismy ja juz na zawsze Maz nie lubil kotow a teraz to Zuzia rzadzi w domu przedewszystkim mężem, W kojcu w piwnicy zyje 2 rudzielce a na klatce w koszyku Filip, to historia naszch kotkow

nd2007

nd2007 2007-10-24

Bardzo mi się podoba! :)

popo76

popo76 2007-11-10

Od razu skojarzył mi się z bajkowym garfieldem :) Śliczny kotek :) Pozdrawiam.

agdaa

agdaa 2007-11-12

ŚLICZNY UROCZY RUDASEK TEŻ MAM TAKIEGO ALE BURASEK MÓJ JEST.WIDAC ZE MU U WAS DOBRZE :)

haga96

haga96 2007-11-12

Masz fajnego kumpla do kompa:))

lajona

lajona 2007-11-13

Kot - komputerowiec? To mi się podoba:))

piotek5

piotek5 2007-12-19

a wiesz a moze nie wiesz ze duchy wcielaja sie w koty ? wiec ten kot bez powodu nie przyszedl ot tak pogadaj z nim moze cos ci powie moj tez sie przyblakal :)

puntia

puntia 2009-08-01

świetne

dodaj komentarz

kolejne >

X

Serwis garnek.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies