under-Cover

under-Cover

Kosheen''Resist''-Cover
http://www.youtube.com/watch?v=pi4OTZNOE8g

kolejne >

naska

naska

archiwum

ulubieni

+ dodaj do
ulubionych

[?]

brygida

brygida 2009-03-10

super
miss photoshopa? :)

nelka

nelka 2009-03-10

Glamurowe takie ;D łoczy to mnisie zawsze podobać - tym razem usta MOGŁABYŚ ZA MODELE ROBIĆ ;D

henry

henry 2009-03-10

cudowne.... pod każdym wzgledem!!!!

espania

espania 2009-03-10

Photoprogram

espania

espania 2009-03-10

Oczywiście to nic złego...

wiele16

wiele16 2009-03-10

Znakomita praca. Przyciąga męski wzrok. Proszę do babskiego miesięcznika z tą modelką i takimi fotami! ;o)

Na marginesie... Nasi, jak tak patrzę na sporą dozę odcienia niebieskości w kolorystyce Twej postaci i na brudną seledynowatą zieleń tła, osobiście nachodzą mnie wątpliwości do zestawu tych kolorów. Wolałbym np. brudną żółć. Ale to już takie moje widzimisiowskie zboczenie. Nie nadążam pewnie za tym co trendy... ;o)

misiek85

misiek85 2009-03-10

Fajny image ;)

jedras48

jedras48 2009-03-10

to ja -nie chcemm ale muszemm -odrobinę zburzę ten słodko-słodki klimacik - lewa strone więcej niz trochę prześwietlona -zanik szczegułów - Naska ! gdzie Twoje prawa dziurka nosa ? ;))
Ale gdyby nie to super :))

naska

naska 2009-03-10

byla ale sie zmyła :D pod wpywem operacji plastycznych w photoszopie ;D

jedras48

jedras48 2009-03-10

widać za ostry sklapel :))

jedras48

jedras48 2009-03-10

oj nie martw się -mnie też się podoba -czemu dałem wyraz :)

aisha7

aisha7 2009-03-10

a ja sie nie zgadzam z przedmówcami ;))!... ,co do koloru brudnej żółci ...za bardzo konkurowałaby z tym co najwazniejsze czyli z twarzą kolezanki naski ;)).....a lekkie niedopowiedzenie jest wskazane....wole bez dziurki...w nosie...oczywiście !! ;)pzdr

aisha7

aisha7 2009-03-10

a tak już na marginesie kolezanka naska jest bacznie przeze mnie podgladana...chylę czoła za kreatywność i poczucie humoru, które jest za....ste ! życze powodzonka ;))

wiele16

wiele16 2009-03-10

Nareszcie coś ruszyło! ;o) Jak to cudownie, gdy inni zgłaszają swe uwagi! Każda wymiana spostrzeżeń i informacji jest cenna. Naska nigdy nie zrobi dobrej foty, nigdy nie zwróci uwagi na ewidentne niedostatki i braki, nie będzie bardziej kreatywna (a jest!), jeśli wszyscy będą tylko chwalić i kadzić Jej prace... Arcydzieła rodzą się w bólu! ;o)

naska

naska 2009-03-10

i tu sie zgadzam z wiele16

:) mozecie po mnie jechac ! nie boje sie kazań :D

CZEPIAJTA SIE!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

wiele16

wiele16 2009-03-10

Ha ha ha! Nasi, Ciebie trzeba na pokuszenie ciągać, a nie jakieś kazania prawić! ;o)))

amnesia

amnesia 2009-03-10

rewelacja

ametyst

ametyst 2009-03-10

PIEKNE

kasiulap

kasiulap 2009-03-10

ice in yours eyes

defoley

defoley 2009-03-10

brafka wielkie, ładna praca :)

areni

areni 2009-03-10

nie ma to jak blue wariacja..

kuemi

kuemi 2009-03-10

poczytal ja komentarze i powiem tak : git

kacha75

kacha75 2009-03-11

super

chill

chill 2009-03-11

no dobra czepnę się..
nie wiem czego,, bo mi się wszystko podoba,,
ale z całą pewnością się właśnie czepiam!!

xedox

xedox 2009-03-11

fiu..fiu...ładna Pani ;)

madzik

madzik 2009-03-11

Twoje oczy powalają:-)

dora66

dora66 2009-03-12

SUPER ZDJĘCIE! KOLORKI TEŻ!

spawacz

spawacz 2009-03-12

ekstra

pete67

pete67 2009-03-14

kurde.. seria super a ta fota najlepsza moim zdaniem....

pencomp

pencomp 2009-03-14

duży plus, ciekawy kadr - pozdrawiam

aarta

aarta 2009-03-14

jak zamówić u Ciebie sesje ? chcę taką samą !!!!!

slavko32

slavko32 2009-03-14

masz prawdziwy talent!!

ogonem

ogonem 2009-03-16

A kto mnie nauczy takie portrety robić???

Nasi, żadnych sekretów nie ma, biorę aparat, tamrona, lampę, nastawiam ostrość, odkręcam wodę i cykam ;-))
A potem z kilkudziesięciu zdjęć wybieram kilka :D

Pozdrawiam ;-))))

sheenaz

sheenaz 2009-03-23

genialne!!

marek60

marek60 2009-03-25

Profesjonalne zdjęcie.SUPER!!!.Pozdrawiam serdecznie:)

kolberg

kolberg 2009-04-10

cudowny portret...

dodaj komentarz

kolejne >