[150944]

kolejne >

troll

troll

archiwum

ulubieni

+ dodaj do
ulubionych

[?]

uszata

uszata 2007-10-10

wooooowwww

tygrus1

tygrus1 2007-10-10

piekne zdjecie :)

smieszka82

smieszka82 2007-10-10

jejciu ale pieknie !!!! ;-)))

jajaka

jajaka 2007-10-10

Przecudnie.

dell06

dell06 2007-10-10

pienie tam patrzac na zdjecie bardzo uspokaja

meg7272

meg7272 2007-10-10

ZAPADA ZMROK ,,,JUZ ŚWIAT UKOŁYSANY ,,,,

viki272

viki272 2007-10-10

robisz przepiękne zdjęcia....

kasiaaa

kasiaaa 2007-10-10

troll, dziękuję, od dzisiaj wiem co to jest suwak i filtr;) pozdrawiam:)

misiaaczek

misiaaczek 2007-10-10

chcialabym natrafic na taki widok na zywo:):) posiedziec, rozmarzyc sie,....yhmmm

martita444

martita444 2007-10-15

rewelacyjne..:))

a tak swoja drogą pomarudzić czasami dobra rzecz;)
heheh:D
pozdrooffka:)

gocha8

gocha8 2007-10-15

piękne kolory:))

wilcza

wilcza 2007-10-25

"..To jest moje niebo, ledwie ponad ziemią..
..Moje przejaśnienia wśród burz..
..To jest moje niebo..
..Nie chcę mieć innego..
..Blisko mi do niego..
..Tuż tuż... "

nutkadanut

nutkadanut 2007-12-02

Usiąść i pomarzyć nad taką wodą.......:)))

margo74

margo74 2007-12-11

odbicia w wodzie to też coś co Żuczki bardzo lubią :))

betkam

betkam 2008-03-15

niesamowita galeria... cudne zdjęcia.... szkoda że odszedłeś i nie zostawiasz więcej fotek.... Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej ...jeśli masz ochote :)

pacieks

pacieks 2008-04-15

FOTOszopa? no ale efekt niezły.;)

kkalinaa

kkalinaa 2008-04-18

Dzień doberek Trollu, dzięki za odwiedzinki i wpis... jakoś nie marudziłeś... hi hi... Pokazałeś w Swojej galerii piękno Podlasia, nigdy tam nie byłam i dziękuję za pokazanie uroczych zakątków tego regionu... Szkoda, że przerwałeś i znikłeś... ale cieszę się, że nie uciekłeś na zawsze.... :) Może jeszcze kiedyś zobaczymy Twoje wspaniałe fotki...
Cieplutko pozdrawiam :))

mala111

mala111 2008-05-04

http://pl.youtube.com/watch?v=RhC2BxApnuk

kamika

kamika 2008-05-24

bardzo ciekawa galeria!
a to zdjęcie...wiele wspomnień we mnie obudziło...

shamrok

shamrok 2008-06-29

Ty mowisz Trollu,ze u mnie jest bajkowo...to wtedy jak ujac w slowa to co Ty tu pokazujesz?Po raz kolejny okazauje sie ze nie mozna slowami wyrazic wszystkiego...sa zbyt plaskie...pozwolisz ze w tym zachwycie pochyle glowe i zadumam sie tak z dluzsza czasu chwile...

vaness

vaness 2009-01-05

No tak.naprawde bajkowo.

astrea

astrea 2009-02-15

Cisza – niekiedy tylko pająk siatką wzruszy,
Lub przed oknem topolę wietrzyk pomuskuje;
Och! jak lekko oddychać, słodko marzyć duszy –
Tu mi gwar, tu mi uśmiech myśli nie krępuje
/Norwid/

fanabe

fanabe 2009-03-10

ehhh...rozmarzyłam się ...

nebulus

nebulus 2009-06-04

świetna galeria pozdrawiam

dona13

dona13 2009-06-21

lubie wracac do twojej galerii...pozdrawiam...

iza79

iza79 2009-07-09

pięknie

crezy

crezy 2009-08-17

Qrde no cudownie...

ivyman

ivyman 2009-08-30

bardzo fajne odbicie..........

audi1

audi1 2009-09-02

znowu Mi się podobasz:))duszę musisz mieć bardzo kolorową;)

gosha47

gosha47 2009-09-13

bajecznie....
witaj Czarodzieju... pozdrawiam Cię miło... :)***

oya04

oya04 2010-05-19

Piekne fotografie , bardzo ciekawa galeria !
pozdrawiam .....

joasia4

joasia4 2010-11-13

Piękny widok!Jestem pod wielkim wrażeniem....Pozdrawiam nocą....

blumen

blumen 2011-02-19

Nastrojowo - lusterkowo, pieknie!

gotujmy

gotujmy 2011-02-24

Wspaniała galeria. Gratuluję talentu !

pozdrawiam

dodaj komentarz

kolejne >

X

Serwis garnek.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies