???

???

Oglaszam konkurs na tytul do tej fotki

dodane na fotoforum:

kolejne >

wolinka

wolinka

archiwum

ulubieni

+ dodaj do
ulubionych

[?]

krokodyl

krokodyl 2008-10-28

Ty mewa skocz po browara!!!!!!
A Tobie młody nikt nigdy kopa nie zasadził ?????

krokodyl

krokodyl 2008-10-28

Cóż.......jak kto ci nóżkę rozbuja to zasadzaj........ale pamiętaj : Pierwsze prawo gadzie mówi :

KTOKOLWIEK GADOWI KOPA ZASADZI TAKIEGO SAMEGO DOSTANIE ZSADZONEGO ALE DWA RAZY MOCNIEJ !!!!!!!!!!!!!!!

boratyna

boratyna 2008-10-28

O kurz amorda, gadzina u ciebie też rozrabia. W morde jeża ze tak powiem. Nie zdązyłam do ciebie na nową fotkę dolecic a ta gadzina szybciej niz rządowy helikopter. NO

krokodyl

krokodyl 2008-10-28

Ja ciebie będę

krokodyl

krokodyl 2008-10-28

Ja ciebie będę

krokodyl

krokodyl 2008-10-28

Buźka :)))))

boratyna

boratyna 2008-10-28

No wreszie jestem, bomusiałam gadzine pogonic. Bajkami mnie bedzie straszyć gad zielony szrekopodobny. A przyokazji u mnie dizś imprezka. Krokodyl obiecal bańke miodu, Krynia skombinuje muzyczke, a ty moze jakies slodycze albo te lody z procentami.
A wogóle to czemu u ciebie nie ma tytułu. Bądź tu madry i pisz wiesze,co to ma być.

boratyna

boratyna 2008-10-28

No to ja nie jestem każdy. Bo skad ja mam wiedzieć czy tojest ich wycieczka turystycnokrajoznawcza, czy może Jezioro Łabędzie od tego no jak mu tam Czajkowskeigo. No i widzisz, ze nie widze

jagodaj

jagodaj 2008-10-28

Jak wytresowane....gęsiego płyną...:))

boratyna

boratyna 2008-10-28

Nic to Baśka, jakby powiedział Wolodyjowski. Jakos przżyjemy.
Ale ja tu widzę podpowiedź. Wytresowane gesie.

beyond

beyond 2008-10-28

"Z drogi szlachta idzie/płynie "...Może być?? :)

akl540

akl540 2008-10-28

Gdyby to były kaczki tytuł byłby niepotrzebny:-))))

jagodaj

jagodaj 2008-10-28

Dobrej nocy Ani co tersuje ptactwo wodne.....w tle trzy sztuki w poziomie.....na pierwszym planie trzy sztuki w pionie....:))))..A ja za oknem mam cyrk...tak prawdziwy...i nawet wielbłąda pod balkonem.Robiłam fotki ale troche niewyraźne.Jak nie wyrusza przed świtem to może jeszcze ich trafię....:))

jagodaj

jagodaj 2008-10-28

Oj kochana fociłam ale mój sprzęcior nie foci dobrze w ciemnościach....:))

milapani

milapani 2008-10-28

Dobry wieczór...
Zapraszam na wieczorne: mało co nieco* - obecność obowiązkowa, strój - luźny - z poważaniem :-)Ewa♥
http://www.garnek.pl/milapani/3428062

jagodaj

jagodaj 2008-10-28

A wiesz ,że jak wychodze na balkon to wielbłąd chowa sie za wóz cyrkowy......taki cyrkowiec z niego..:))

henry

henry 2008-10-28

a czy tytuł potrzebny?

fotka mówi sama za siebie:))

photo

photo 2008-10-29

nehehe!
Fajna ta fotka. xD

krokodyl

krokodyl 2008-10-29

Bądź ucałowana Anno :))))

bytom

bytom 2008-10-30

fajna fotka pozdrawiam

dodaj komentarz

kolejne >