EN57AKM-1598+AKM-1620

EN57AKM-1598+AKM-1620

12.09.2013. Warszawa Wschodnia. Turbokible skończyły bieg jako pociąg KM „9230” ze Skierniewic. EN57AKM-1598 jest niedługo po zakończonej naprawie głównej (G1) ukończonej w dniu 3 września 2013r. w NEWAG Nowy Sącz.

wej96

wej96 2013-09-14

Przynajmniej ma Mazowszu modernizacje idą jak burza.

ficek

ficek 2013-09-14

*wej96 Obecnie jest już w KM 57 EN57AKM, do końca roku będzie ich 72, natomiast do końca 2015r. KM chcą zmodernizować kolejne 20-30 EN57 (mówiło się nawet o modernizacji 77 sztuk z pomocą Unii Europejskiej jednak w to mogło wejść już zmodernizowane 34 EN57AKM robione w tym roku i nowe 43 jednostki, ale obecnie jest o tym cicho). Także zobaczymy co będzie w tych planów.

alojz

alojz 2013-09-15

@ficek:
Na 77 sztuk składają się realizowane obecnie kontrakty:
1) 38 * NR EN57
2) 34 * NG+M EN57 -> EN57AKM
3) 5 * NR+M EN57KM -> EN57AKM

A jeśli chodzi o kolejne AKMy, to trzeba zliczyć wszystkie EN57 które wyjeżdżą swoje kilometry do NG.

ficek

ficek 2013-09-15

*alojz Według tego co napisali na RK to mają być to pociągi zmodernizowane w tym i przyszłym roku czyli zapewne jakieś nowe AKM (chodzi o przyszły rok). Zapewne do modernizacji na AKM w najbliższym czasie pójdą następujące EN57: 203,204,1610,1632,1645,1647,1648,1650,1651,1652,1653,1654,1657,1658,1659 oraz EN57-1661,1666,1673,1712,1717,1733. Te składy według moich obliczeń mają już wykonane 8 napraw rewizyjnych i następna wypadnie im w 2014 lub 2015 roku. Jednak są to moje przypuszczenia.

dodaj komentarz

kolejne >