EN57AKM-1636+AKM-1634 i Push Pull-e+EU47-005

EN57AKM-1636+AKM-1634 i Push Pull-e+EU47-005

01.11.2013. Grodzisk Mazowiecki. Turbokible wjechały jako pociąg KM „11268” z Żyrardowa do Warszawy Wschodniej. Obok stoi Hetman z Push Pull-ami jako ten sam pociąg tylko w relacji Grodzisk Mazowiecki-Warszawa Wschodnia. Sytuacja z dwoma tymi samymi składami tylko w innych relacjach, miała związek z zerwaniem sieci trakcyjnej nad torem odstawczym na stacji Żyrardów i związanym z tym brakiem możliwości odstawiania składów na stacji Żyrardów. W tym dniu planowy skład czyli Push Pull-e+EU47-005 skoczyły bieg w Grodzisku zamiast w Żyrardowie jako pociąg KM „11271” z Warszawy Wschodniej. W związku z tym pociąg powrotny czyli KM „11268” również musiał rozpocząć bieg od Grodziska. W tym czasie postanowiono że jednak obieg powrotny wyruszy także z Żyrardowa za pomocą składu zastępczego z lokomotywowni Sochaczew, który zostanie podesłany przez Bednary, Bełchów i Skierniewice do Żyrardowa. Na ten skład wytypowano EN57AKM-1634+AKM-1636 z lokomotywowni Sochaczew. Skład ten w Grodzisku wjechał na tor 2 przy peronie 2 (tor dalekobieżny w kierunku Warszawy). Żeby nie kolidować tras obu pociągów, pociąg KM „11268” (z Żyrardowa) od Grodziska do Pruszkowa pojechał po układzie dalekobieżnym z pominięciem Milanówka i Brwinowa, a skład KM „11268” (z Grodziska) zatrzymywał się wszędzie na wyznaczonych postojach. W Grodzisku skomunikowano obydwa składy pociągów KM „11268”.

paul19

paul19 2013-11-04

Super ujęcie składów ;)

piter09

piter09 2013-11-05

zielono nam ;D

dodaj komentarz

kolejne >