754 026-3

754 026-3

754 026-3 z dwoma wagonami Hańczy wjeżdża do Augustowa od strony Suwałk. W wagonach pustki.

paul19

paul19 2015-03-26

To tyle wagonów raz widziałem na "Sienkiewiczu" z Kielc do Warszawy.

hz1975

hz1975 2015-03-26

Parę lat temu norma to była tak 7-8 wagonów, potem 4 wagony były a teraz 2.

milek4

milek4 2015-03-27

Ogólnie ładnie wygląda w tym krajobrazie, ale przykro się patrzy na to, że już niedługo lokomotywa może być dłuższa od wagonów... Jak taka 'frekwencja' pozostanie, to ten pociąg na dłużej się nie ostanie...

kolej

kolej 2015-03-27

Słuchaj, na odcinkach spalinowych i niektórych klimatycznych zelektryfikowanych, tak właśnie się robiło... Raz jechaliśmy z Krystiankiem 6 lat temu /Podlasiakiem/ nocnym, to ciągnął gagar 1225, z resztą film jest na YT u mnie... To z Ełku do Korsz, morde miałem umazaną gorzej od kominiarza... :P

kolej

kolej 2015-03-27

Frekwencja wiadome czemu spadła....
Tłumaczyć chyba nie muszę?
W normalnym kraju, odcinki kilkudziesięciu km. robi się w miesiąc... a u nas cały rok...
W cały rok, to powinna być zrobiona cała linia Wawa-Białystok i jednocześnie prace na Rail Baltica powinny być prowadzone na linii Białystok-Ełk-Olecko-Suwałki.
Białystok-Ełk, nie byłby wielkim wysiłkiem i trudem, żeby ze 100 i 120 od Grajewa do Ełku, zrobić do 160.. W normalnym kraju uporali by się z całością w góra dwa lata... a u nas już tyle lat to leci... pierw papiery, potem pół życia budowa...

I jeszcze jedno: To w okresie między wojennym, nie mając jakiegoś super sprzętu, który obecnie zrywa i kładzie tory całkowicie sam a trzech ludzi obserwuje tylko czy wszystko ok a jeden siedzi w maszynie(filmik jest na YT).... wybudowali w Polsce przez cały kraj /węglówkę/ od podstaw całkowicie jak dobrze pamiętam w 6 czy siedem lat..
Pozostawiam to bez komentarza

dodaj komentarz

kolejne >