Transkrypcja rozmów załogi samolotu Tu-154M nr 101, jest jedna z niewielu rzeczy, której udało się mną wstrząsnąć.
Fragment:
10:40:48,7/10:40:49,4......"100"
10:40:49,2/10:40:49,6......"W normie"
10:40:49,6/10:40:50,1......"90 "
10:40:49,8/10:40:51,3......TAWS "PULL UP, PULL UP"
10:40:50,O/10:40,51,3......"80"
10:40:50,5/10:40:51,2......"Odchodzimy"
10:40:51,5/10:40:58,0.....Sygnał dżwiękowy, F=400 Hz...(Wysokość niebezpieczna)"
10:40:51,7/10:40:53,4......TAWS "PULL UP, PULL UP"
10:40:51,8/10:40:52,4......"60"
10:40:52,3/10:40:53,1......"50"
10:40:52,4/10:40:53,4......"Horyzont 101"
10:40:53,0/10:40:53,6......"40"
10:40:53,7/10:40:55,5......TAWS "PULL UP, PULL UP"
10:40:54,5/10:40:55,2......"30"
10:40:54,7/10:40:56,4......"Kontrola wysokości, horyzont"
10:40:55,2/10:40:56,0......"20"
10:40:56,0/10:40:58,2......Sygnał dżwiękowy, F=400 Hz. ABSU.
10:40:56,0/10:40:58,1......Sygnał dżwiękowy, F=800 Hz., Bliższa prowadząca
10:40:56,6/10:40:57,7......Sygnał dżwiękowy, F=400 Hz., ABSU.
10:40:56,6/10:40:58,2......TAWS "PULL UP, PULL UP"
10:40:57,9/10:40:59,0......Sygnał dżwiękowy, F=400 Hz., ABSU.
10:40:58,6/10:40:00,2......TAWS "PULL UP, PULL UP"
10:40:59,3/10:41:04,06......Odgłos zderzenia z drzewami
10:41:00,3/10:41:01,4......"K%#!$wa mać!"
10:41:00,5/10:41:01,8......TAWS "PULL UP, PULL UP"
10:41:02,0/10:41:03,4...." Odejście!! Drugi krąg!! "
10:41:02,7/10:41:04,6......Krzyk "Kuurwaaaaa!!!..."
10:41:05,4
KONIEC ZAPISU
.
milko 2010-06-03
Można się było spodziewać, ze tak się zakończy.... Nie wiadomo co nam jest dane, jak skończy się nasza podróż po tym świecie i jakie słowa wypowiemy...
joann00 2010-06-04
całość to jest jedna wielka zagdka, ale najbardziej mnie przeraża ich ignorowanie ciągłego alarmu: PULL UP".... Przedszkolak by był mądrzejszy...
nika81 2010-06-07
.....prawdy i tak nam nie powiedzą