[34230683]

Miałam tu upolować kilka motylków. Ale zwinęli mi łąkę:)

kolejne >

meryen

meryen

archiwum

ulubieni

+ dodaj do
ulubionych

[?]

eleonor

eleonor 3 dni temu

Dobrze, jak mieli co zwijać. U nas sianokosów chyba nie będzie; wypalone wszystko

hannae

hannae 3 dni temu

Rozesmialam sie do lez czytajac ten opis zdjecia Aniu - nawet pisac nie moge .... a moze odwiedzisz inna lake ktorej jeszcze nie zdazyli zwinac ;))). Taka to teraz moda Aniu zwijaja je i basta a motyki nie wiedza co sie dzieje ! .

halb09

halb09 3 dni temu

Coraz więcej tak zwiniętych łąk widać. Gdzie się podzieją wszystkie latające owady i motyle?:)
Świetny podpis, Aniu!...Pozdrawiam serdecznie!

halka

halka 3 dni temu

Aniu,współczuję Ci:)...wykosili ją do cna! Musisz do mnie przyjechać...roślinność w miejscach natury jest po pas.... razem będziemy ganiać za motylkami.

oya04

oya04 3 dni temu

Szybko to im wyszlo to zwijanie ,,
lipa w oddali pieknie kwitnie ?
Moze jakas pszczolka wpadnie :)
Aniu pozdrawiam :)

alpha58

alpha58 3 dni temu

Witom Cie :))))))))

ewik57

ewik57 3 dni temu

Mam nadzieję, że motylki zwiały z dywanu przed zwinięciem.

shatou

shatou 3 dni temu

Nie ma motylków ,ale jest fajny kadr.Ławki równoważą całą scenę i zapraszają widza do środka .To świetny dodatek do kompozycji)

mum52

mum52 2 dni temu

Nie próbowałaś rozwinąć ? ;-))

wika53

wika53 wczoraj

Też tak myślałam,trzeba rozwinąć :))

lidia23

lidia23 wczoraj

witaj Aniu:)
myślałam ostatnio o Tobie....że już dłuższy czas Cię nie ma..

to niedobrze,że zwinęli...
szybko się uwinęli.....
dobrze,że u mnie dużo takich łąk:)
właściwie to same łąki...
część jest koszona ale tylko tak dla higieny..
część stoi nieskoszona całe lato..

widzę ławeczki,trawy nie ma.....można sobie spokojnie usiąść:)
bardzo tu cicho i spokojnie;)
fajne miejsce;)
pozdrawiam Aniu:)

dodaj komentarz

kolejne >