Bydlaki!

Bydlaki!

Fota z netu.
Poza tytułem resztę pozostawiam bez komentarza...

asiao

asiao 2021-12-19

WOLNOŚCI ODDAĆ NIE WOLNO.
To nasze św. prawo, wybór co chcemy oglądać , słuchać, myśleć.

mondia

mondia 2021-12-19

Prawda boli więc lepiej ją zlikwidować wszystko tak władza rozwiązuje...
pozdrawiam :)

eljot60

eljot60 2021-12-19

Nie ma czegoś takiego jak "wolne media". Wszystkie są zależne od swoich właścicieli, prezesów, decydentów, ...

jairena

jairena 2021-12-19

- wystarczy podpisać!

http://apel.tvn.pl/

asiao

asiao 2021-12-19

Eljot, chodzi o to, żeby były wolne od władzy i polityków. Wiadomo, że gazety się same nie piszą i programy nie nagraj.

maska33

maska33 2021-12-19

"Im więcej Nam zabierzecie, tym mniej mamy do stracenia"
Pod takim hasłem protestował Poznań.

eljot60

eljot60 2021-12-19

asiao - Od jakiej władzy? Media to też władza. Władza, która ma największy wpływ na ludzkie umysły. Od jakich polityków? Od wszystkich, czy tylko od tych, którzy obecnie sprawują władzę? A co z wolnością od innych czynników, np. żądzy pieniądza (zysku)? Hasło "wolne media" jest chwytne, ale jest także kłamliwe.

henry

henry 2021-12-19

@ Jairena - podpisałam... wiadomo!!!

jUż kiedyś władzy przeszkadzała prawda.... Wolna Europa..!!
historia się powtarza... im brudniejsze ręce tym bardziej boją się wody!

asiao

asiao 2021-12-19

Eljot - od partii która aktualnie rządzi, czyli ma moc sprawczą . To oni decydują o naszym życiu. Media i politycy innych partii , mogą tylko przedstawiać swoje poglądy, alarmowac , dopominac się czy postulowac zmiany. Proszę nie stawiać tu znaku równości.

eljot60

eljot60 2021-12-19

asiao - Od polskiego, demokratycznie wyłonionego parlamentu i prezydenta RP zależy stan prawny w Polsce, także prawo medialne. Tak jest w każdym praworządnym państwie, więc dlaczego w Polsce tzw. "wolne media" miałyby tej ogólnej zasadzie nie podlegać?

maska33

maska33 2021-12-19

I tu nasz kolega złapał za prawdziwie jądro tematu.
Wszystko dziś zależy od parlamentu z większością zjednoczonej prawicy oraz takiegoż rządu .
I My nic nie mamy do powiedzenia w (uwaga!)-Naszym, demokratycznym państwie.
Gratuluję przenikliwości i prawdziwej oceny dzisiejszej sytuacji państwa szanowny Adwersarzu.

eljot60

eljot60 2021-12-19

W kwestii stanowionego prawa decydujące słowo ma władza ustawodawcza. Tak jest w demokracji, więc proszę ją szanować i nie nawoływać do anarchii.

maska33

maska33 2021-12-19

Zaś jeżeli chodzi o jedno sformułowanie, jakie tu Pan nadużył-to jest "praworządne państwo", to zapraszam na powrót po roku milczenia do mojej galerii z pańskim komentarzem do podawanych u mnie, potwierdzanych także w dokumentach państwowych oraz ustami prominentnych postaci zjednoczonej prawicy przykładów przeczących pańskiej wnikliwej ocenie, a wynikających jak rozumiem z błędnego rozumienia owego określenia.
Pozdrawiam Wszystkich komentujących.

maska33

maska33 2021-12-19

Dla każdego obserwatora jest normalnym,że w praworządnym i demokratycznym jak to nazywa mój szanowny Adwersarz państwie, partia,tym bardziej rządząca nie boi się krytyki padającej z ust przedstawicieli opozycji. W takim wypadku występuje człowiek partii, który posiada argumenty do przekonania opinii publicznej do swojej polityki.
Odpowiada na krytykę.
A co dziś mamy?
Uciekających przed mikrofonem ministrów i posłów zjednoczonej prawicy,lekceważącego opinię publiczną jej szefa klubu.
Odgrodzenie fizyczne dziennikarzy w sejmie od posłów.
Nie odpowiadanie lub przerywanie zadającym niewygodne pytania, lub wyłączanie mikrofonów.
To są te standardy demokratycznego państwa Kolego?

maska33

maska33 2021-12-19

Podobno prawdziwa cnota krytyki się nie boi- jak pisał Ignacy Krasicki.
Władza, która nie ma nic do ukrycia przed swoim społeczeństwem, też nie powinna się takowej krytyki bać. Więc odpowiedz mnie i nam tu komentującym mój szanowny Adwersarzu, czemu ta władza dąży do zamknięcia ust dziennikarzom różnych mediów w tym TVN, czemu odbierają dziennikarzom i obywatelom dostęp do istniejącej i umożliwiającej to ustawą informacji publicznej?
I proszę, nie odpowiadaj ogólnikami i przytaczanymi tymi samymi od roku frazesami, co nie mają nic prawie wspólnego z szczegółami, które wymagają indywidualnego myślenia i szczegółowej i konkretnej odpowiedzi na ten konkretny temat.Jesteśmy Polakami, mamy różne postrzeganie tego co dobro a co zło, ale to nie zwalnia nas od ustosunkowania się do zwyczajnego pytania;
czy ten ktoś jest hipokrytą, czy jest oszustem, złodziejem czy kłamcą?
Bo nie odpowiadając, stajemy się wobec tej osoby jej swoistym paserem.
Rozumiem,że nie odpowiadając mi na te i inne ...

maska33

maska33 2021-12-19

Rozumiem,że nie odpowiadając mi na te i inne pytania, przyznajesz,że problem w tym ujęciu Cię przerasta.
;-)

halka

halka 2021-12-19

PiS chce aby w mediach działających w Polsce, było 51 % polskiego kapitału. To się sprawdza ale w krajach z ugruntowaną demokracją. Co stałoby się z TVN gdyby ta stacja była własnością polskiego kapitału? - wystarczy popatrzeć na Polsat,który jest tubą propagandową sekty Kaczyńskiego.

eljot60

eljot60 2021-12-19

A teraz konkretnie, bez demagogi, lania wody, i czarnowidztwa:
1/ Nowelizacja ustawy medialnej wprowadza przepisy znane w wielu krajach UE, reguluje m.in. kwestię przydzielania koncesji radiowych i telewizyjnych.
2/ Nowelizacja ma celu uszczelnienie i uściślenie obowiązujących od 2004 r. przepisów, które mówią o tym, że właścicielem telewizji czy radia działających na podstawie polskich koncesji mogą być podmioty z udziałem zagranicznym, pozaeuropejskim nieprzekraczającym 49 proc.

eljot60

eljot60 2021-12-19

3/ Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji daje państwu narzędzia, by chronić rynek medialny przed próbą agresywnego przejęcia, na przykład przez kapitał rosyjski czy chiński.
4/ Nadawcy posiadający koncesję – a mający w swojej strukturze właścicielskiej kapitał zagraniczny – w ciągu sześciu miesięcy od daty wejścia nowelizacji w życie muszą dostosować „strukturę kapitałową oraz swoje umowy lub statuty” do nowych przepisów.

maska33

maska33 2021-12-19

Tylko wstęp był obiecujący.

Reszta nie na temat.
Przynajmniej na ten poruszony powyżej przeze mnie.

Podsumuję:
"Gadał dziad do obrazu, obraz do niego ani razu".
Jestem w stanie to już zrozumieć.

Pozdrawiam. ;-P
Dziad.

maska33

maska33 2021-12-19

Obejrzałem "Panoramę" w publicznej dwójce.
Ani słowa o protestach a tym bardziej o ich powodach.
Trwają narady jak to przedstawić?
To oznacza,że jednak problem jest.
Kto wie, czy do sporu nie włączyła się kancelaria prezydenta?

asiao

asiao 2021-12-19

eljot - "demokratycznie wybrany parlament" i władza ustawodawcza.... które powtarzają głosowanie, jak im nie wyjdzie, "bo się pomylili"... akurat ci trzej posłowie :P Skończ Waść, wstydu oszczędź... choć sobie.

eljot60

eljot60 2021-12-19

asiao - A konkretnie to czego mam się wstydzić, tego że piszę prawdę? A jeżeli coś z tego co napisałem jest nieprawdą, to proszę o uzasadnienie. Powtarzam więc tę prawdę - W Polsce mamy demokratycznie wyłoniony parlament, do którego zgodnie z konstytucją RP należy władza ustawodawcza, czyli tworzenie obowiązującego prawa, w tym prawa medialnego.

awangar

awangar 2021-12-19

Już ponad milion zebranych podpisów....i protesty w całym kraju.

kazia53

kazia53 2021-12-19

Podpisałam apel i podpisuję się od tym, co napisała Henry !!!

lezrts

lezrts 2021-12-19

Kiedyś był tylko jeden program TV i też im to nie pomogło :)
Oczywiscie podpisalem apel!

henry

henry 2021-12-19

No własnie... rżądowe media nie widzą protestów... bo co... bo im demokratycznie władza nie pozwala? ... co za hipokryzja... (to bardzo łagodne określenie)

edge56

edge56 2021-12-19

Eliot... Twoje "konkretne" dowody maja może sens, ale w odniesieniu do ugruntowanych demokracji! Fasadowa, żeby nie powiedzieć pełna hipokryzji demagogia, propaganda rządu i całego pisu jest tego zaprzeczeniem! Otwórz oczy chłopie!

Po pierwsze; Niebywałą bezczelnością polityczną było powołanie do Trybunału Konstytucyjnego pani Przyłębskiej, Pawłowicz i pana Piotrowicza!... Jeśli tego nie dostrzegasz, płaszczyzny jakiegokolwiek porozumienia między nami być nie może.

Po drugie... Tu nie chodzi tylko o TVN, to sprawa pewnie, której też nie zauważasz?! Mówiąc wprost chodzi o bezpieczeństwo POLSKI szeroko rozumiałe... Polityczne, gospodarcze, militarne.

Tezę o silnej, niepodległej, niezależnej Polsce można odłożyć, chyba wiesz gdzie?! Wystawiają Polskę na niebywałe niebezpieczeństwo!!! Osamotniona, niebywale słaba militarnie... cóż za smakołyk dla Putina!

Pis władzy nie chce oddać, bo wie, że conajmniej co drugi polityk skończy w pierdlu!
Dopuszczenie do głosowania w sprawie...

edge56

edge56 2021-12-19

...w sprawie Lex - TVN niejakiego Mejzy jest tego przykładem! Brzytwy będa się chwytać... i chwytaja się!
Kolejna "wrzuta" kaczyńskiego i jego sitwy...

Codziennie UMIERA 500 - 600 osób na Covid!!! Im więcej umrze tym lepiej???
Za brak konkretnych obostrzeń, działań rządu - popartych USTAWAMI w tym temacie wszyscy powinni odpowiedzieć za zbrodnię ludobójstwa! Tak... nie boję się użyć tego określenia.

PIS wie, że bez przejęcia WOLNYCH MEDIÓW wyborów następnych nie wygra, i tu jest sedno sprawy!

Zdewastowane są wszystkie dyplomatyczne stosunki z demokracjami Europy i Świata! No poza Mocarstwem Węgierskim i "San Escobar"! Jeśli jesteś dumy z takiej sytuacji, z twojego prezydenta, premiera... i prezesa, ok! Tylko pamiętaj o tym co kiedyś już napisałem - "gdy ruskie czołgi zobaczysz na swoim podwórku będzie za późno na refleksję..."

eljot60

eljot60 2021-12-20

edge56 - Jak czytam to co napisałeś to odnoszę wrażenie, że Twoim problemem nie jest nowelizacja ustawy medialnej tylko obecna, demokratycznie wyłoniona władza. Jeśli nie jesteś anarchistą to poczekaj jeszcze dwa lata do wyborów, może coś się zmieni. Zgadzam się z tobą, że PiS władzy nie chce oddać, ale zgodzisz się ze mną, że jest to normalne, bo polityka to sztuka zdobycia i utrzymania władzy. A PiS tzw. "wolnych mediów" nie zamierza przejmować, tylko zabezpieczyć państwo, naszą wspólną Ojczyznę, przed przejęciem owych mediów przez np. Rosję, Chiny; czyli działa zgodnie z racją stanu, bezpieczeństwem Polski.

tersa1

tersa1 2021-12-20

eljot jesteś typowym przykładem jak władza manipuluje ludźmi poprzez rządowe media... może poczytaj trochę/ ze zrozumieniem/ jak rodzą się systemy totalitarne, co to są wolne media, bo tego nie rozumiesz...odpiszesz, że masz racje..tylko to nie będzie prawda, a wynik zniewolenia umysłu. Kiedy to zrozumiesz, bedziesz sobie pluł w brodę, że tak się dałeś oszukać . System , który popierasz nie chroni, a zbliża nas do Rosji i Białorusi...szkoda,że tego nie widzisz.

eljot60

eljot60 2021-12-20

terasa1 - Skoncentrujmy się na tym czym są tzw. "wolne media". Proszę o wyjaśnienie.

tersa1

tersa1 2021-12-20

Masz internet to czytaj. Wpisz hasło :wolne media .Sam musisz zrozumieć.

jairena

jairena 2021-12-20

- a gdyby był problem z czytaniem ze zrozumieniem można skierować pytanie do rządzących. Oni wiedzą! Bardzo dobrze wiedzą!

eljot60

eljot60 2021-12-20

Ja wiem, że wolnych mediów nie ma, o czym napisałem w swoim pierwszym komentarzu. Bronicie czegoś czego nie ma, utopi, chwytliwego sloganu, kłamstwa TVN-u.

maska33

maska33 2021-12-20

Muszę zaprzeczyć.

Moje felietooony są idealnym przykładem, że wolne media istnieją.
Nie pobieram za ich tworzenie żadnych apanaży, nikt mi nie dyktuje co mam pisać każdego dnia.
Ja dobieram stosowne przykłady z różnych źródeł, większość z mediów tzw "narodowych" .
Dokładnie do tego dokumentuję źródła z których korzystam na wypadek tzw "donosów".
Proszę nie wprowadzać komentujących tu w błąd.
Bo to jest właśnie przykład wprowadzania "elementu anarchii" do dyskusji publicznej szanowny Adwersarzu.

eljot60

eljot60 2021-12-20

Samochwała się odezwała i od razu się mianowała "wolnymi mediami". Zapytam - Czuje się Pan zagrożony nowelizacją ustawy medialnej?

jairena

jairena 2021-12-20

- ja się czuję zagrożona! Zagrożony jest mój kraj, bezmyślność rządzących chce doprowadzić do zerwania stosunków z naszym obecnie najmocniejszym sojusznikiem, który jest gwarantem naszego bezpieczeństwa . Tylko głupiec nie widzi, do czego zmierza putinowska machina!
Niech pan przeczyta jeszcze raz ze ZROZUMIENIEM o czym powyżej pisze właściciel tej galerii Edge!
Pacta sunt servanda traktuje się poważnie a nie po szczeniacku!

jairena

jairena 2021-12-20

- na razie powstrzymuję się, by nazwać pana głupcem!

eljot60

eljot60 2021-12-20

jairena - A konkretnie jakim zapisem znowelizowanej ustawy medialnej czuje się Pani zagrożona?

jairena

jairena 2021-12-20

- Boże...ten człowiek ten ustawy nie czytał!!! Z przynajmniej nie rozumie jej!!!
Koniec!

eljot60

eljot60 2021-12-20

jairena - Widzę, że Pani nie czytała wszystkich moich komentarzy. A brak jasnej odpowiedzi przyjmuję jako brak argumentów.

maska33

maska33 2021-12-20

1) Szanowny Adwersarzu.
Od początku poważnie traktuję Ciebie jako komentatora.
Jednak gdy dochodzę do sedna sprawy, a Tobie brakuje już argumentów, to ponownie przechodzisz z dialogu do oceny mojej osoby nazywając mnie jak dziś- "samochwałą".
Teraz zrozumiałem, że nawet jak czytasz to bez umiejętności zrozumienia.
Czy ja napisałem,że jestem tzw "wolne media"?
Czy może jednak napisałem,że moje felietooony są idealnym przykładem, że wolne media istnieją. Dzięki portalowi (w domyśle) "Garnek".
Twoje Adwersarzu przeinaczanie sensu moich słów zakrawa na coś więcej niż zła wola i brak wiedzy.
Mam do tej pory screeny z galerii p0lityk (usuniętej już przez autora), gdzie trwała dyskusja przed drugą turą wyborów prezydenta.

maska33

maska33 2021-12-20

2) Tam podobna Twoim upodobaniom i mentalności Nasza gwiezdna koleżanka zaproponowała wyjazd poza granicę Polski na emigrację wszystkim tym,co nie pasuje postać kandydata na przyszłego prezydenta-Andrzeja Dudy.
Nie zaprotestowałeś, mimo, że "wiele miałeś wspólnego" z tą galerią.
Po drugie, wiele osób podobnych w tym portalu do Ciebie, dwukrotnie doprowadziło do zawieszenia mojej galerii-fotoblogu na pewien okres czasu.
Zarzuty za każdym razem były i chybione i fałszywe.
Jednak głównym powodem,że te kilka osób przez pewien czas naciskało administratora , była tematyka jaką się zajmuję na moim fotoblogu.
Hipokryzją.

maska33

maska33 2021-12-20

3) A w treści, którą zamieszczałem znajdowały się cytowane wypowiedzi i dane z oficjalnych dokumentów rządowych , które uzasadniały moje oceny wybranych hipokrytów , a zwłaszcza osób łamiących prawo a będących pod ochroną rządzących.
Więc proszę nie wprowadzaj Siebie, a zwłaszcza innych, że nie wiesz co to oznacza zmiana ustawy medialnej. Popierając ją sam dajesz wolną drogę do cenzury, w dalszej kolejności treści publikowanych także w internecie.
Co zapowiadają już od lat prominenci z klubu PiS.
A więc chcesz i mnie i mnie tu podobnym zamknąć usta.
I to jest istota tego sporu szanowny Adwersarzu. Media muszą być różnorodne a granicą ich obszaru prowadzonej propagandy powinny być obowiązujące ustawy medialne.

maska33

maska33 2021-12-20

Zgadzam się z Tobą ,że jest po wyborach większość parlamentarna i prezydent (który dwukrotnie co najmniej złamał Konstytucję), którzy mogą ustanawiać prawo poprzez ustawy, ale które nie łamią konstytucji ani podpisanych przez polski rząd traktatów międzynarodowych.Ale proszę wierz mi, że daleki jestem -w odróżnieniu od popieranej przez Ciebie Adwersarzu zjednoczonej prawicy prącej do zniesienia wolnego słowa -od likwidacji (jak to zapowiadają niektórzy posłowie z opozycji) TVP Info oraz TVP1 z powodu dotychczasowej polityki informacyjnej. I tu-jak sam chciałem w szczegółach tkwi sedno sprawy.
Nie oczekuję już , że zrozumiesz.
Ale nie tylko tym różnimy się od siebie.
Licz pieniądze .

maska33

maska33 2021-12-20

Żeby nie było nieporozumień:
daleki jestem -w odróżnieniu od popieranej przez Ciebie Adwersarzu zjednoczonej prawicy prącej do zniesienia wolnego słowa- do rewanżu i swoistego linczu w momencie, gdy to opozycja zasiądzie w większości w ławach Parlamentu i będzie tworzyć nowe - być może represyjne -ślepe -prawo.
Tylko udowodniona wina złamania prawa upoważnia,ale tylko do sprawiedliwego osądzenia czynu.
I powtarzam, media muszą pozostać różnorodne.
Po to ,by każdy obywatel tego kraju czuł się,że może wyczytać lub wypowiedzieć się na każdy temat.
Jak Ty i każde tu z Nas.

eljot60

eljot60 2021-12-20

A który to zapis znowelizowanej ustawy burzy różnorodność medialną? Też popieram różnorodność i możliwość wyboru spośród różnorodnych stacji. Takiej różnorodności jak jest obecnie nigdy nie było i w mojej opinii nie ma żadnego zagrożenia zmiany tej sytuacji.

maska33

maska33 2021-12-20

Postaram w najbliższym czasie poruszyć i udokumentować w swoim fotoblogu i ten aspekt. Ale mowa będzie nie o teorii, ale o trwającej już w tym zakresie praktyce w świecie polskich mediów.
I przykładach.
I hipokryzji-jak zawsze u decydentów.

edge56

edge56 2021-12-20

Eliot60... "Nowelizacja" ustawy, to Twoje zdanie na ten temat. Moim jest to jak zwykle ukryty zamach tym razem na media, WOLNE MEDIA!

Jeśli śledzisz (tak jak często piszesz) wydarzenia na bieżąco, to pewnie nie przeoczyłeś swojego czasu wystąpienia Marka Suskiego? (Jak wiesz pierwsza szabla u boku Kaczyńskiego!)
Powiedział wprost: GDY przejmiemy większościową kontrolę nad TVN będziemy mieć wpływ na to co się tam dzieje... Mało???

Sam ON (Kaczyński, żeby nie było wątpliwości...) powiedział, że trzeba zająć sie tym TVN24 i Szkłem Kontaktowym... internetem również! WYSTARCZY?!

Nie uważam Ciebie za kompletnego wariata (wręcz przeciwnie!) Bronisz jednak zwykłych kłamców, łajdaków! Jeśli nie zdajesz sobie z tego sprawy, przykro mi... Wyprany móżg masz jak i reszta pisowskiego elektoratu, wyprany przez partyjną TVP1 i TVP Info! Jeśli myślisz (ufam w dobrej wierze) że prawdą jest to co Kaczyński i jego zaplecze rządowe mówi teraz, to zwyczajnie współczuję...

Nasuwa mi się jeszcze ...

edge56

edge56 2021-12-20

... jedno wyjaśnienie Twojego tępawego upierania się "przy swoich poglądach"... może po prostu robisz to za kasę? Sorry, ale nie znajduję na tę chwilę innego wytłumaczenia Twojego rozumowania...
Pozdrawiam z nadzieją, że w końcu coś pozytywnego zaświta Ci w głowie...
P.S
Anarchistą nigdy nie byłem i nie będę! Szanuję wyniki wyborów... natomiast zawsze będe walczył z tym co po tych wyborach złego się dzieje! A NADZIAŁO się już sporo, zdecydowanie ZA DUŻO!!!

aveja

aveja 2021-12-21

Nie ma wolnych ludzi bez wolności wyboru...to powinno być dla wszystkich zrozumiałe i oczywiste.
Poza tym, tu nie chodzi tylko o TVN. Tu chodzi o to, że robią co chcą nawet nie dbając o pozory legalności. Jeżeli tylko zechcą, to dzisiaj uchwalą, że wstępujemy do WNP. Bez żadnych problemów.
I co nam zrobicie ? Oni są jak Krasnaja Armia, która na protesty, że kradnie, grabi, gwałci i pali miała jedną odpowiedź: Myśmy wygrali !

eljot60

eljot60 2021-12-21

edge56 - Na temat nowelizacji ustawy medialnej nic nie napisałeś, za to wiele na tematy poboczne, i na mój temat. Twoje domysły na mój temat są tak samo błędne jak twoja analiza obecnej sytuacji mediów i ewentualnych zagrożeń TVN-u. Jeśli prezydent Andrzej Duda podpisze tę ustawę to TVN będzie miał pół roku aby dostosować się do istniejącego prawa, co dla decydentów i obsługi prawnej nie będzie żadnym problemem. Myślę, że już mają przygotowane rozwiązania.
A co do mnie, to myślę pozytywnie. Pozytywnie oceniam obecną sytuację i pozytywnie postrzegam przyszłość, także naszej Ojczyzny. Cieszę się, że nie jesteś anarchistą. Pozdrawiam :)

maska33

maska33 2021-12-21

Edge wybacz, że to właśnie Twoja galeria stała się niespodziewanie boiskiem do rozgrywek eliminacyjnych, ale nie w piłce nożnej, a w krzewieniu mocy jednej siły przy pomocy jednego rozgrywającego, który ma tę jedyną satysfakcję, że tyle tęgich głów zajmuje się tu tylko Jego osobą i zrozumieniem Jego postawy i motywów, co niezwykle nobilituje Go w gronie Jego współwyznawców-zwłaszcza tych cichych.
Od samego rana, nie reagując na nasze, dotychczasowe pytania i rozważania pędzi tu by znów powielić swoją niezmienną ,tak znaną Nam od ponad roku postawę.
Ja wracam do siebie, by dalej pokazywać wszechobecną w świecie rządzących hipokryzję, odnosząc się przy okazji także do tez głoszonych dotąd przez mojego Adwersarza.
Udanej dyskusji Garnusie!
Pozdrawiam dyskutantów!

tersa1

tersa1 2021-12-21

Ustawa zmusza Discovery do sprzedaży 51% udziałów w spółce i straci kontrolę np. na obsadę stanowisk, na dobór dziennkikarzy. Kto kupi?..już sie ta władza postara, żeby to był podmiot przychylny władzy. Orlen już pokazał co robi z dziennikarzami, którzy patrzą rządzącym na ręce. 80 mln złotych kary dla Francji...Eljot czy wiesz za co? Ktp to zapłaci?Można za to zrobić dużo dobrych rzeczy. Jeżeli to akceptujesz bardzo się dziwię.

jolanka

jolanka 2021-12-21

O co to się dzieje...
Pozdrawiam..

edge56

edge56 2021-12-21

Dziekuję wszystkim za dyskusję, komentarze... nie mam pretensji, że pisaliście tu :-)
Dzisiejszą, nową fotką i komentarzem chcę zamknąć temat, może dobrze, może nie... nie wiem?
P.S
Czas PiS wybrał nieprzypadkowo, przedświąteczny - wiele przykładów z historii na to mamy (wzorce aż "palce" lizać!)
Przykre, że można odbierać to obecnie (w 2021 roku!) jak jakiś obłędny taniec... gdzie kapelą dyryguje paranoik...opętaniec!

tebojan

tebojan 2021-12-22

Typowy przykład zindoktrynowanego osobnika którego nie przekona żadna "oczywista oczywistość".

asiao

asiao 2021-12-22

Jeszcze słówko -
eljot - tego, że popierasz taki parlament, który krok po kroku niszczy prawo, przepycha szkodliwe ustawy , po nocach, z zaskoczenia, przekupując posłów z innych ugrupowań.. Rząd , który tak się boi o głosy w tym parlamencie, że juz nie moze ruszyyć z miejsca. Prostej ustawy o covidzie nie umieją uchwalić, dyskutują i odkładają, a co dzień umiera pół tysiąca ludzi! Ten parlament już dawno stracił społeczny mandat. Ilustracją tego co się tam dzieje była noga Korwina na stole.

tebojan

tebojan 2021-12-22

Asiao; są jednak nadal osobnicy z klapkami na oczach i żaden okulista tu nie pomoże.
Nie wiem, kim można być aby nie widzieć szkodnictwa obecnej tfu-władzy.

lezrts

lezrts 2021-12-22

Jak juz ktoś napisał to typowy przykład ludzi którzy ogladają tylko rządowe programy. Nie myślą już samodzielnie. Powtarzają tylko to co im powiedziano i w to święcie wierzą.

dodaj komentarz

kolejne >